asteazkena, maiatza 18, 2016

Mugida liburutegian

Albertok lan bat egiteko Entziklopedian datu batzuk bilatu behar dituela eta, liburutegira lagundu dut. Kontua da ordu erdi bat-edo neramala nire lagunak kopiatu beharrekoa noiz bukatu zain, eta kokoteraino nengoen eskuinera eta ezkerrera begiratzeaz, kokoteraino hango neska pinpirinei eta liburu azalei begiratzeaz, eta hatza sudurrean sartzeaz eta erlojua behin eta berriro begiratzeaz. Horrela bada, han bertan eskuera-eskuera nuen liburu bat hartu nuen, marrazkiak-eta ikusteko.

Eta konturatzerako… lehen esaldia deszifratu ondoren, bigarrena, eta hirugarrena… eta Albertok bizkarra ukitu didanean, joan gintezkeela esanez bezala…

- Hago, Morgan, Flanagan lotsagabe horri zentzagarri eder bat eman behar zioat-eta. Nik, John Carson Tex-ek, beti egingo diat errugabeen alde.
- Zeeer!?
- Ezer ez, ezer ez, utzidak liburua bukatzen.

Baina Ines liburuzainak ez zion amaitzen utzi. Ixteko ordua iritsi zela, eta alde egin behar zuela.
Liburutegiko karnetik izan ez, eta ezin amaiera hurrengo egunera arte ezagutu. Mendeku itzela merezi zuen horrek!

Baina… Jonek bezala, ezusteko ugari dituzu zain zure liburutegian. Nor topatu nahi zenukeen, inoiz pentsatu al duzu? Nik Ines… edo akaso bere betaurrekoak!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina